Дистанційне навчання

17 грудня

Математика
Кн . ,ст.117  №3 ,зош.,ст . 48 , №186

Читання
Збірник " Я люблю  читати " , ст. 57 -60

Ядосліджую світ
Кн . ст 62 , зош . ,ст .28




16 грудня

Математика
Зош. ст.47 , №180 , №182

Українська мова
Ст. 67 , впр . 2 , ст. 68 , впр. 8

Я досліджую світ
Кн ., ст 60 - 61 , зош ., ст .27




15 грудня

Математика
Зош. , ст. 45 , №171, № 174

Українська мова
ст. 67 , впр.9

Читання
Зб. "Я люблю читати " , ст. 53 - 56



10 грудня

Математика
Кн. , ст. 108, №1,( 1, 2, 3)

Читання
Ч., ст.65 - 67,читати  і відповідати на питання.Зош.ст.30 - 31

Я досліджую світ
Кн., ст. 58 - 59.Зош., ст26


9 грудня

Математика
Зош.,ст. 42,№162

Українська мова
Ст.63, впр.8

Я досліджую світ
Кн.,ст. 56 - 58.Опрацювати статті "Папороті" і "Хвойні рослини"та відповідати на питання




8 грудня

Математика
Кн. ст. 104 ,№1 (усно) ,ст. 105 ,№4 .Зош . ст .41 . №159

Українська мова 
Ст .61 ,впр.7

Читання
Ст.65 - 67

7 грудня

Математика
Кн . , ст. 103, №4 ,Зош.,ст. 40 , №155

Українська мова
Ст. 58. ,вивчити правила , впр. 2 , ст. 59 ,впр.6

Читання
Читати твори про зиму (за власним вибором )

Англійська мова
Кн. ст. 68 , впр. 1 (читати і переказувати) , Р.З. , ст. 45 , повторити слова.

Фізична культура
Рухова активність протягом дня

4 грудня

Математика
Зош. ст.38 , №148 , №150
Я досліджую світ
Кн. ст.53-54 . Зош. ст. 24
Українська мова
Ст. 59 ,впр.6









1 грудня
Математика  
4К. ст.94 ,№1 ,2
Укр. мова , ст. 55 ,правило і впр. 5
Читання , ст.56 - 59

3 грудня

Математика ст. 98 №3 і ст. 97 №3

Українська мова ст.56 , впр.7

Англійська мова п.ст.66 ,читати ,Р.З.ст. 41



Я досліджую світ .Зробити проект "Видатні українці"



   Інформатика (Юхимець О.В.)
Тема: "Джерело інформації. Носії інформації". Переглянути відео за посиланням 

13 листопада
математика
Зошит ,ст.28,№106, 107, 108

Укр . мова  ст. 28 , впр .2














П'ятниця, 29 травня

Шановні батьки і дорогі діти!!!

Вітаю вас із закінченням нашого нелегкого навчального року! Хочу подякувати батькам за розуміння і зворотній зв'язок, а нашим розумним і хорошим діткам - за старанність і терпіння. Бажаю вам гарних канікул і відпусток. Відпочивайте, набирайтеся сил, а головне - БУДЬТЕ ЗДОРОВІ! 


Четвер, 28 травня
Порада психолога: "Пригадай своїх шкільних друзів"
Українська мова Закріплюю вивчене. Стор 142, вправа 10.13.14 - усно
Читання Збірник "Я люблю читати" стор. 113-119
Музика Слухати улюблені музичні твори. Дизайн і технології. Вишенькі-сестрички - аплікація з пластиліну на синьому картоні
Фізична культура Рухова активність протягом дня
Індивідуальні заняття Повторити таблички ділення і множення



Середа, 27 травня
Порада психолога: "Намалюй радісне сонечко"
Математика  Досліджую таблицю множення чисел 8 та 9, таблиці ділення на 8 і на 9. стор.136 № 2 вивчити таблиці ,  №3,4,6 - усно
Українська мова Закріплюю вивчене. стор 141 вправа 5,6 - усно, стор. 142 вправа 7 письмово
Я досліджую світ  Допомогти природі може кожен. стор 108, опрацювати статтЮ. відповідати на запитання
Читання  збірник "Я люблю читати" стор. 109-112 читати, відповідати на питання 
Англійська мова перегляньте мультфільм англійською мовою, надісланий у групу батьків


Вівторок , 26 травня

Порада психолога: "Намалюй щасливого смайлика"

1 . Математика .             Перевіряємо множення і ділення .        Ст . 135 - довідка : результат множення перевіряємо діленням , а результат ділення перевіряємо множенням .№  2, 3 , 4 , 5 - усно .

2 . Українська мова .       Повторюю вивчене .  Ст . 140 , впр . 11 , 14 , 15 - усно .

3 . Я досліджую світ .       Я вже знаю та вмію ! Перевіряю свої досягнення . Ст . 109 - 110 ,виконати завдання , даючи короткі письмові відповіді .

4 . Читання .                      Робота з дитячою книжкою .       Збірник  " Я люблю читати " ,ст .105 - 108 -читати і відповідати на запитання .

5 . Англійська мова .         Повторити назви частин тіла , намалювати людину і підписати знайомі частини тіла .

"Година спілкування із соціальним педагогом"



Шановні батьки та дорогі діти !   Наближається фініш нашого дистанційного марафону ! Залишилось зовсім недовго . Ще трошки потерпіть , адже зовсім скоро довгожданні канікули !


Понеділок , 25 травня . 

Порада психолога: "Наспівай улюблену пісеньку"




1 . Українська мова .                 Розвиток зв"язного мовлення .              Мрію про канікули .Розкажи , чи подобається тобі літо .Чому ?     Склади усну розповідь про те , як мрієш провести літні канікули  ,  використовуючи слова  :  канікули , літо , літнні , теплі , цікаві , гратися , купатися , засмагати , допомагати .

2 . Математика .                        Досліджуємо таблицю множення числа 7 , таблицю ділення на 7 .        Ст . 134 , № 2 , вивчити дві перші таблички , № 3 , № 4 , № 5 - усно , № 6 - письмово .

3 . Образотворче мистецтво .       Намалюй свою мрію про літні канікули .

4 . Фізична культура .                   Щодня робити ранкову зарядку .

5 . Інформатика.
Ми закінчили курс з предмета "Сходинки до інформатики". Гарно вам відпочити влітку, набратися сил і зустрінемось у новому навчальному році. Будьте здорові!




П"ятниця , 22 травня

Порада психолога: "Вимий посуд, прибери робоче місце"

1 . Математика .                    Перевіряємо свої досягнення .          Ст . 139 - письмово виконати завдання .

2 . Англійська мова .             Всі , хто виконав завдання - відпочивають . Хто не виконав - допрацьовують і надсилають на перевірку .

3 . Я досліджую світ .            Будова риби .   Намалювати рибу ( можна схематично ) і вказати її будову .

4 . Дизайн і технології .          Бджілка Майя .        Аплікація з пластиліну на синьому картоні .

5 . Фізична культура .            Рухова активність протягом дня .

                                   "Година спілкування із соціальним педагогом"






Четвер, 21 травня


Порада психолога: "Розпочни день з руханки"


Укр мова.             Перевіряю свої досягнення, узагальнення і систематизація знань учнів.
1. Письмово виконати завдання:напиши подані слова в 3 колонки 
Іменники
Прикметники
Дієслова






  Хитрий, полохливий, підкрадається, лис, заєць,  ховається.
2. Склади 2 речення зі словами із попереднього завдання, запиши їх.
3. Прочитай мирилку:
Грались, грались, розважались
веселились і сміялись.
Потім раптом посварились,
сіли, стихли, зажурились.
Годі, годі сумувати! 
Соромно ворогувати!
Випиши із мирилки дієслова, протилежні за значенням до поданих: 






Радіти - 
Дружити -
4. Перепиши слова у стопчики, покажи стрілочками, у якому записан відповідні частини мови.
Іменники
Стоять, малює
Прикметники
Шість, двадцять
Дієслова
Діти, сонце
Числівники
Біля, над, під
Службові слова
Веселий, холодні

5. Встав у речення пропущені числівники: Тиждень має ....... днів. Рік має.........місяців. Доба має ........ годин. 
6. Склади два речення з поданими службовими словами і запиши: біля, під.

Читання                      Країна фантазії . Читанка стор 137

Музика                         Мистецька подорож до Європи. Слухання: А.Олейников, К. Орлов "Ми 
                                       хочемо літати"

Індивідуальне заняття Дітям, що сидять в класі на третьому ряду (Єгору, Каріні, Колі, Кірілу, 
                                           Владику, Іванці, Віці, Миколці) додатково читати і переказувати 
                                           улюблені художні твори

Фізична культура         Робити ранкову гімнастику

"Година спілкування із соціальним педагогом"



Середа , 20 травня

Порада психолога:  "Переглянь цікаве відео"


1  Математика                     Досліджуємо таблицю множення числа 7 і таблицю ділення на 7 .                                                   Ст . 134 - усно , і вивчити дві перших таблички ,    № 3 ,№ 4 , № 5 -                                                  усно , № 6 - письмово .


2 . Читання                        Перевіряю свої досягнення .    Підсумок за темою .          Ст .138 ,                                                   розділ  " Знаю " :  перше і друге питання - письмово , третє і                                                             четверте - усно .
                                             Розділ  " Розумію, можу пояснити "   :  перше і четверте питання -                                                   усно , друге і третє -письмово .

                                            Розділ  " Вмію " : перше, друге, третє, четверте, п"яте питання -                                                      усно, шосте питання - письмово.

                                           Розділ " Виявляю ставлення , почуття ": перше, друге, третє питання -                                          усно, четверте питання - письмово.


3 . Українська мова         Повторюю вивчене. Ст . 139 , впр . 6 - усно , впр . 7 - письмово .


4. Англійська мова         Повторити всі слова.     



5 . Я досліджую світ           Мешканці водойм, ст . 106.
" Година спілкування із соціальним педагогом"










Вівторок, 19 травня 
Порада психолога: "Переглянь цікавий мультик"
Математика       Розв'язуємо задачі на кратне порівняння. Сьор 133 № 1,2,3 - усно, №4,5 -
                               письмово        
 Українська мова        Повторюємо вивчене стор 139 вправа 1 - усно, вправа 2 - письмово,
                                         впрва 3,4 - усно ( довідка до вправи 4: це слово - бабуся)
 Читання                Як здійснити мрію. М. Снаговський "Про пасажирський лайнер і
                                паперовий  літачок" Читанка стор.135-136
 Англійська мова   Повторити всі слова, виконати тест, надісланий у вайбер
Я  досліджую світ  Яку користь приносять птахи людям і живій природі. Скласти усну
                                    розповідь за темою
" Година спілкування із соціальним педагогом"





Понеділок, 18 травня


Порада психолога: "Переглянь цікавий мультик"



Читання        збірник "Я люблю читати" стор. 101-104  
Математика  досліджуємо таблицю Множення числа 6 і таблицю ділення на 6, стор 132 № 2-
                         усно,  вивчити 2 перших таблички, № 3 - усно, № 4 - письмово ( довідка: щоб
                        узнати у скільки разів одне число більше чи менше за друге, треба більше
                         число   поділити на менше), № 5 письмово
Фізична культура                 Метання малого м'яча в ціль
Образотворче мистецтво    Рекламуємо крисиве і корисне. Реклама. Створює рекралу
                                                улюбленого соку з веселим героєм (за вибором)
Інформатика (для двох груп). Вчителі: Юхимець О.В., Ващук О.О.
Прочитати сторінки підручника 104-105.  Для закріплення вивченого матеріалу
переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=0JQozl_75qs
https://www.youtube.com/watch?v=KOTSuJ2XACM
А щоб відпочити перегляньте мультфільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ


П'ятниця, 15 травня


Порада психолога: "Посміхнися! Посмішка тобі личить."
Математика стор 131 № 2 - усно опрацювати і запамятати правила в рамочках (під червоними 
                         кружечками), №4 усно, №3 - письмово
Англ. мова   відгадайте загадки про тварин, надіслані у вайбер, навчитись їх читати, одну на 
                        вибір записати в зошит
Дизайн і технології  Бузок - аплікація із кольорового паперу і серветок. Серветку розрізати на 
                                    9 частин, з кожного шматочка скачай кульку, намалюй контури грона 
                                     бузку, густо нанеси клей та щільно приклей кульки. із зеленого паперу 
                                      виріж і приклей листочки.
Я досліджую світ     як птахи роблять свої гнізда. Скласти усну розповідь за запитаннями на 
                                    сторінці 104
Фізична культура Щодня робити ранкову зарядку

"Година спілкування із  соціальним педагогом" 


Четвер, 14 травня

Порада психолога: "Потисни міцно руку тому, хто поруч"

1. Читання   Читанка, стор 134

 2. Укр. мова.   Розвиток зв'язного мовлення: намалюй слова розповідь за кадрами улюбленого мультфільму. Запиши свою розповідь. Розпочни із заголовка.

3. Музика   мистецька подорож до Європи. А. Дворжак "Слов'янські танці"

4. Фізична культура  виконувати взагальнорозвивальні вправи, вивчені раніше

5. Інд. заняття   Дітям, що сидять в класі на другому ряду (Артему, Ангеліні Рисіч, МІлані, Арсену, Ангеліні Андрієць, Лєрі, Ярославі, Дані, Богдану), додатково читати та переказувати улюблені художні твори

"Година спілкування із  соціальним педагогом" 


Середа , 13 травня

Порада психолога: "Зроби руханку"
Година психолога:
Переглянути відео за посиланням: https://youtu.be/YvQ3HZrrxC0
Чим зайнятися супергерою на карантині – поради Трикуті, Квадрика і Кружка

1 . Математика .                    Розв"язуємо складені задачі .          Ст . 130 , № 1 - усно , № 2 - письмово .

2 . Українська мова .             Узагальнення і систематизація знань учнів з розділу  " Досліджую текст " .       Письмово виконати завдання .

---  Прочитай групи речень . Постав плюсик біля тієї групи , яка є текстом

а )Оленка і Юля - сестри . Мама працює в лікарні . Дівчатка дружать між собою . Наша сім"я велика і дружна . У вихідні ми ходили у ліс .
б )Сергійко і Юрко не просто брати . Вони близнята . Хлопчики дуже схожі один на одного . Тільки мама з татом можуть їх розрізнити .

Т ексти переписувати не потрібно, просто напиши  а ) + , або б ) + 

-------Прочитай текст .придумай його кінцівку і запиши ( запиши тільки кінцівку )

Якось Андрій і Софійка раніше повернулись зі школи .
Прийшли вони додому і  бачать - у квартирі безлад . Уранці всі квапились й залишили немитий посуд на столі . На кріслі  - розкиданий одяг .    .............................................................


-------Прочитай речення і запиши їх  так , щоб утворився текст .

Тому просить мене почитати йому .
У мене є маленький братик .
Але читати ще не вміє .
Він любить книжки .


----------Прочитай текст . Знайди в ньому недолік і виправ його . Запиши виправлений текст .

У моєї сестрички довге волосся .Сестричка не любить його заплітати . Сестричці подобається ,коли воно розпущене .


3 . Читання .             Збірник " Я люблю читати " , ст . 96 - 100 .


4 . Я досліджую світ .              Будова птаха .      Ст . 105 .


5 .Англійська мова .                 Повторити слова з теми " Тварини " . (Надіслано у вайбер ) .
Записати назви тварин , зображених на малюнках .
вайбер вчителю.

"Година спілкування із  соціальним педагогом" 
Переглянути відео за посиланням



Вівторок , 12 травня .

Порада психолога: "Чарівно посміхнися"
Година психолога:
Переглянути відео за посиланням: https://youtu.be/YvQ3HZrrxC0
Чим зайнятися супергерою на карантині – поради Трикуті, Квадрика і Кружка

1 . Математика .               Досліджуємо таблицю множення числа 5 , таблицю ділення на 5 .     Ст. 129 , вивчити таблицю множення на 5 і  таблицю ділення на 5 (дві перші таблички ) , № 3, № 5 і № 4 - усно .    Довідка : в № 4 Наталка користувалася переставним законом множення .   №  6 - письмово .

2 . Українська мова .         Удосконалюю текст . Інтерв"ю за поданими запитаннями . Редагування тексту .      Ст . 137 , впр . 1 , 2 - усно . Провести усне дослідження за планом в голубому прямокутнику  . Прочитати і взяти до уваги правило .  Ст . 138 , впр . 4 - усно . впр . 5 і впр . 8 - письмово .


3 . Читання .                      Веселе слово . Чи легко складати вірші ?   Читанка , П . Глазовий "Як  Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші " , ст . 131 - 133  , виразно читати і відповідати на питання .

4 . Англійська мова .          Прослухати текст і вконати завдання ( надіслано у вайбер )і прислати на перевірку .


5 . Я  досліджую світ .         Птахи принесли на крилах весну .         Зробити проект , на основі власних спостережень та використовуючи матеріали з Інтернету та медіа .     

" Година спілкування із соціальним педагогом"
«Найважливіше – вірити у себе!!!! Ти – найкращий!!! 
Усе в твоїх руках» 
https://www.youtube.com/watch?... 




П"ятниця , 8 травня

Порада психолога: "Намалюй веселку"

1 . Англійська мова .                Повторити слова з теми " Тварини ", відправлені на вайбер . Р . з. ,ст. 94 , впр. 1 , 2 , 3 .

2 . Математика .                       Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів .     Ст. 128 , № 2 і № 3 - усно .

3 . Я досліджую світ .              Поспостерігай за змінами в житті рослин та поведінкою птахів і комах . На основі своїх спостережень склади усу розповідь .

4 . Дизайн і технології .            Аплікація з паперу та різаних ниток  " Пташине гніздечко ".


5 . Фізична культура .                Рухова активність протягом дня .










Четвер , 7 травня .

Порада психолога: "Назви п'ять  чарівних слів, яких ти знаєш"

1 . Українська мова .                   Прикрашаю текст . Читання в особах . Інтерв"ю за поданими запитаннями . Написання тексту за поданим початком .            Ст . 135 , впр . 1 , 2 , 3 , 5 , 6 - усно , впр . 4 - письмово . Ст . 136 , впр . 7 , 8 , 10 - усно , впр. 9 , 11 - письмово .

2 . Читання .                                 Фантазуй і створюй !            Читанка , Н .Кир"ян  " Розмова хмарок " .ст . 130 -131  .  Збірник " я люблю читати " , ст . 96 - 97 .

3 . Музика .                                   Музика в  рекламі . Слухання - Поль Моріа " Така - Таката "

4 . Фізична культура .                  Пересування приставним кроком лівим і правим боком .

5 . Індивідуальні заняття .           Дітям , що сидять в класі на першому ряду , ( Танюші , Нікіті , Макару , Владику , Ангеліні , Юрчику , Борі , Назару ) додатково вголос читати і переказувати улюблені художні твори .

"Година спілкування із  соціальним педагогом"







Середа , 6 травня .

Порада психолога: "Намалюй в повітрі кулачком величезну посмішку"
Година психолога: Як пережити карантин. Поради психолога для батьків
https://youtu.be/gv-OVvRrzdM

1 . Читання .                         Досліджуємо текст .        Читанка , ст. 129 - читати і відповідати на питання .

2 . Українська мова .            Написання тексту за світлиною і  поданими  запитаннями .     Ст. 134 , впр. 6 , 7 , 8 - усно , впр . 9 , 10 , 11 - письмово .

3 . Математика .                    Розв"язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць .        Ст . 127 , № 1 і № 2 - усно  , № 3 - письмово .            ( Довідка - обернена задача  :Троє дівчаток робили для себе віночки .Для оздоблення одного віночка потрібно 4 стрічки . Дівчатка нарізали стрічки , але їх не вистачило на всі віночки - потрібно ще 4 стрічки . Скільки стрічок нарізали дівчатка ?   )            Також № 4 - письмово .

4 . Англійська мова .              Повторити дні тижня . Виконати тест , надісланий у вайбер . Підручник , ст. 133 , впр . 2 - читати і переказувати .

5 . Я досліджую світ .              Як потрібно охороняти корисних комах ?           Підготувати  усну роповідь за джерелами з Інтернету або медіа .   

"Година спілкування із  соціальним педагогом"




Вівторок , 5 травня .

Порада психолога: "Подяку тому, хто знаходиться поруч з  радістю".

1 . Англійська мова .                     Повторити слова , що називають частини тіла . Виконати тест , відправлений на вайбер . Р. з ,ст. 93 , впр . 1 , 2 , 3 ..

2 . Математика .                             Досліджуємо таблицю множення на 4 і таблицю ділення на 4 .Ст . 126 , Вивчити табличку множення на 4 і табличку ділення на 4 ( дві перші таблички ) , №2 - усно доповнити рівності , № 3 - теж усно , № 4 - письмово .

3 . Українська мова .                      Виявляю слова , які прикрашають текст . Доповнення тексту словами з довідки .        Ст . 133 , впр. 1 , 2 , 5 - усно , впр . 3 , 4 - письмово .

4 . Читання .                                   Робота з дитячою книжкою .        Збірник " Я люблю читати " - ст. 93 - 95 .

5 . Я досліджую світ .                   Шкідливі та корисні комахи . Ст. 103 .
"Година спілкування із  соціальним педагогом"







Понеділок , 4 травня .

Порада психолога: "Зобрази на обличчі радість"

1 . Українська мова .                    Розрізняю текст - опис і текст - розповідь . Складання тексту -опису білки за    поданими питаннями .   Оголошення .                    Ст . 131 , впр .1 ,2 , 4  - усно , вивчити правило . Ст . 132 , впр . 7 , 8 -усно , впр . 6 , 9 - письмово .

2 . Математика .                          Розв"язуємо задачі на різницеве порівняння .          Ст . 125 , № 1 ,№ 2 - усно , № 3 - письмово .

3 . Образотворче мистецтво .       Ритми життя в мистецтві . "Стрічка миру ".          Створити візерунок стрічки за власним задумом .

4 . Фізична культура .                    Загальнорозвивальні вправи ( вивчені раніше ) в русі .

5 . Інформатика (для двох груп)
Вчителі: Юхимець О.В., Ващук О.О.
Прочитати сторінки підручника 99-100.  Для закріплення вивченого  матеріалу переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=LrJ-wkcmVag
"Година спілкування із  соціальним педагогом"
Переглянути відео за посиланням  https://zatyshok.net.ua/7684/



Четвер , 30 квітня

Порада психолога: Вклонися тому, хто поруч (3 рази).

1 . Читання .                    Збірник " Люблю читати " , ст. 89 - 91 .

 2 . Українська мова .                Досліджую будову тексту . Складання тексту за серією малюнків
Ст .129 ,знати правило , впр .1 - усно .Провести дослідження  за планом у блакитному прямокутнику  . Впр .4 - усно знайти і виправити недоліки .Ст . 130 , впр .6 , 7 , 8 - усно , впр.10 - письмово .

3   Музика .               Слухання . А . Вівальді " Весна  . Літо ."(із циклу концертів " Пори року ."Порівняння   музики весни і  літа .

4 . Фізична культура .          Щодня робити ранкову зарядку                                             . 

5 . Індивідуальні заняття .         Артему Степаненку , Назару Степаненку , Сахнюк Ангеліні  , Худзіку Дані  усно знайти головні слова в реченнях .           1) Птахи охороняють сади і ліси від шкідників .             2) Діти підгодовують птахів взимку .       3) Андрійко зробив нову гарну шпаківню .
"Година спілкування із  соціальним педагогом"









Середа  , 29 квітня

Порада психолога: Посміхнись тому, хто знаходиться праворуч.

1 . Читання .               Збірник " Люблю читати " , ст. 84 - 88 , читати і відповідати на питання .

2 .Українська мова .            Розвиток зв"язного мовлення .        Малюю весняні квіти .     
Письмово опиши свою улюблену весняну квітку , використовуючи слова :     квітка ,  ніжна ,   радує ,  тоненьке ,   з"явилися ,  зацвітає ,  пахне ,  оберігати   .Нагадую , що слова можна змінювати ( наприклад : ніжну , ніжній , ніжними , оберігаю , оберігатиму , тощо )

3 . Математика .               Розв"язуємо складені задачі на знаходження різниці .          Ст . 124 ,№ 1 -усно .      Зразок доведення ;   3 помножити на 8 дорівнює 24 - істинна рівність ,тому що 24 :8 = 3    і   24  : 3 = 8 .        № 2 і № 3 - письмово .

4 . Я досліджую світ .         Як живуть мурашки  . Ст . 102 .

5 .Англійська мова .            Повторити слова з теми " Тварини " . Підручник , ст . 127 , впр .1 - читати і  перекладати  ,  2 запитання і  2 відповіді з цієї вправи записати в зошит писаними літерами .

"Година спілкування із  соціальним педагогом" 











Вівторок , 28 квітня

Порада психолога: Посміхнись тому, хто знаходиться ліворуч.

1 . Читання :                  Школа економіки .    За матеріалами текстів на ст . 126 - 127 розказати , чому грошей не може бути скільки завгодно . У казці - загадці " Товар і покупець " є виділене речення - розказати , як ти розумієш цей вислів .    .Зі збірника  "Люблю читати "- ст .80 - 83 .

2 . Українська мова .        Добираю заголовок до тексту . Складання тексту за поданим заголовком і світлиною .         Ст .127 , вивчити правило , впр. 1 , впр . 2 , впр . 3 - усно . Ст . 128 , впр . 6 , впр. 7 - усно , впр . 9 , впр . 10 - письмово .

3 . Математика .                 Досліджуємо таблицю множення числа 3 , таблицю ділення на 3 . Ст . 123 , вивчити  таблицю множення і ділення на 3  ( у рамочці перша і друга таблички ) . Ст .122 , № 1 , № 2 , № 3 - усно , ст . 123 № 6 і № 7 - письмово .

 4 . Я досліджую світ .          За якими ознаками визначають комах ?      Намалювати будь - яку комаху ( можна схематично ) і розписати її будову ( за зразком на ст . 101 ).     

5 . Англійська мова .              Повторити всі слова з теми  " Тварини " . Також повторити дієслова" може" ,не" може ". . Виконати завдання  , які надіслані у вайбер і надіслати на перевірку .         

"Година спілкування соціального педагога з батьками"

https://www.youtube.com/watch?v=Vz7DXX8D9O8&feature=youtu.be






Понеділок , 27 квітня

Порада психолога: Доповни речення:  Матуся (бабуся),  дякую тобі за... 
                                                                     Тато (дідусь), дякую тобі за...
                                                                                                               
1 . Українська мова :                Розпізнаю текст . Написання тексту за малюнком .    Ст. 125 - вивчити правило , впр . 1 - усно . Проведи дослідження ( план в блакитному прямокутнику),впр . 3- письмово . Ст . 126 , впр . 5 і впр . 8 - усно , впр. 9 - письмово .

2 . Математика :                       Знаходимо невідомий множник , невідоме ділене або дільник .Ст ..121 , № 1 ,№ 2 ,№ 3 , № 5 - усно ,№ 4 - письмово .

3 . Образотворче  мистецтво :        Орнамент . Створення орнаменту для книжкової закладки (кольоровий папір , картон ) .

4 . Фізична культура :                   Рухова активність протягом дня .

5 . Інформатика (для двох груп) :     Вчителі: Юхимець О.В., Ващук О.О.
Прочитати сторінки підручника 96-97. Для закріплення вивченого  матеріалу переглянути відео за посиланням:

"Година спілкування із  соціальним педагогом"


























П"ятниця , 24 квітня

Порада психолога: Обійми і поцілуй того, хто виконує з тобою домашнє завдання. 

1 . Математика :            Розв"язуємо складені задачі на знаходження суми .
Ст. 120 , № 1 - усно , № 2 - розв"язати по діях .

2 . Я досліджую світ :      Значення комах для живої природи .
Заматеріалами статті на ст . 101 розказати про значення бджіл для живої природи .

3 . Дизайн і технології :       Зробити аплікацію " Великодня писанка " .

4  . Англійська мова :          Написати 5 речень про свою улюблену тваринку ( за зразком , надісланим у вайбер ) і відправити на перевірку .

5 . Фізична культура :           Різновиди ходьби і бігу .

  "Година спілкування  соціального педагога зі здобувачами освіти" 






Четвер , 23 квітня ..

Порада психолога: Обійми найдорожчих людей, які знаходяться поруч.

1 .Читання :                   Медіавіконце .  Дитячі журнали , енциклопедії .   " Наші мудрі друзі - енциклопедії " ,ст . 124 - 128 .

2 . Українська мова :        Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу " Досліджую речення ".
Письмово виконати завдання :

1 . ПОШИРИТИ     РЕЧЕННЯ    ЗА   ПИТАННЯМИ  , ПОДАНИМИ   В   ДУЖКАХ .

(Яке ?) сонечко сяяло в небі .
На клумбі з"явились  ( які ?) квіти .
Діти раділи і гралися  ( де ?) .

2 . СКЛАСТИ   РОЗПОВІДНЕ   РЕЧЕННЯ   З   ПОДАНИХ   СЛІВ .

Садах , навесні , у , розцвітають , квіти ,лісах , і , ніжні .

3 . ПІДКРЕСЛИТИ   ГОЛОВНІ   СЛОВА   В   РЕЧЕННІ .

Всі діти радіють теплій весні .

4 . СКЛАСТИ    І   ЗАПИСАТИ   ОДНЕ   РОЗПОВІДНЕ   РЕЧЕННЯ   , ОДНЕ   ПИТАЛЬНЕ   І   ОДНЕ    СПОНУКАЛЬНЕ   РЕЧЕННЯ .



3 Фізична культура :              Продовжувати вчитись відбивати м"ячик від підлоги .

4 . Музика :                            Слухання . П .Чайковський   Цикл " Пори року ", "Пісня жайворонка" , " Жнива " - порівняння п"ес .


5 . Індивідуальні заняття :       Богдану Поліщуку , Дані Худзіку ,Назару Степаненку Ярославі Одарич ,Улянці Іваньо    додатково читати і переказувати твори з дитячої літератури .



Середа , 22 квітня

Порада психолога: "Посміхнися співрозмовнику"

1 . Читання :                     Погортаємо сторінки журналу " Барвінок " .     Ст . 123 , " Читання - класні ліки "

2 . Українська мова :        Складання речень . Складання розповіді про  весну .      Ст . 123 ,впр. 1 і впр . 3 (усно) , впр .2 - письмово . Ст . 124 , впр . 10 - письмово .

3 . Математика :                Розв"язуємо складені задачі на знаходження остачі .      Ст .119 , № 1 (друга дужка ) - усно , № 3 , № 4 - письмово .

4 . Я досліджую світ :       Комахи . Ст . 102 .

5 .Англійська мова :          Р .з . , ст. 92 , впр . 4 , 5  (прислати на перевірку ) . Повторити слова .     













Вівторок , 21 квітня




1 . Читання :              О . Дерманський " Чудо із чудес " (ст . 122 - 123 ), читати і відповідати на питання .

2 . Українська мова :                 Поширюємо речення за питаннями .Складання речень .     Ст . 122 , впр .3 - усно ,впр . 2 - письмово .   Ст . 123 , впр .9 - усно , впр . 10 - письмово .

3 . Математика :                         Досліджуємо таблицю множення числа 2 і таблицю ділення на 2 Ст .117 ,№ 1 - усно , вивчити таблицю множення на 2 .  Ст. 118 , вивчити таблицю ділення на 2 (серед трьох таблиць та , що посередині ) ,  № 4 - усно , № 6 і № 7 - письмово .

4 . Я досліджую світ :                Піклуйся про тварин , які живуть у тебе вдома . Скласти усну розповідь за планом на ст . 100 .

5 . Англійська мова :                  Повторити слова , надіслані у вайбер . Р з. ст. 91 - впр . 1 , 2 , 3 .Підручник , ст. 131 , впр . 2 - читати .


Шановні батьки !      Завдання , які виконують Ваші діти ,Ви надсилаєте у вайбер .Але крім цього прошу Вас зберігати зошити з дитячими роботами , тому  що на їх основі будуть складатись свідоцтва досягнень і здійснюватись переведення учнів до третього класу  .







Дякую Вам за розуміння складної ситуації  і зворотній з"вязок !

Світлана Антонівна .
.




















П"ятниця , 17 квітня


1 . Англійська мова  :             повторити наддіслані у вайбер слова . Р. з. , ст .90 - впр. 1 і 2 .Підручник , ст . 128 , впр . 4 - читати .

2 . Математика :                      ст . 116 , № 3 (усно ) , № 2 , № 4 . Вивчити правило .

3 . Я досліджую світ :             ст . 102 .

4 . Дизайн і технології :          "Великоднє курчатко " - створити великоднє курчатко із пластиліну та допоміжних матеріалів ( папір , пір"їнки , горіхові та яєчні шкаралупки ,травинки , тощо )

5 . Фізична культура :              загальнорозвивальні вправи ( вивчені раніше ) у русі .




















Четвер , 16  квітня .


1 . Читання :             Робота з дитячою книжкою . Читати твори за вибором зі збірника " Люблю читати " , чи будь - якої дитячої літератури .

2 . Українська мова :       ст . 120 , вивчити правило , впр . 1 (усно ), впр . 2 .Дати усні відповіді на питання в голубій рамці  . Вправи 4 і 5 .

3 . Музика :          Слухання - А . Вівальді  " Весна . Літо ." .Порівняти музику весни і музику літа .

4 . Фізична культура :        пересування приставним кроком правим і лівим боком .

5 . Індивідуальні заняття :        Владику Клименку  , Назару Степаненку , Ангеліні Сахнюк  усно обчислити значення виразів :          16+9 , 16 - 9 , 23 - 3 , 23 - 30 , 23 - 13  ,26 - 8 .



















Середа , 15 квітня


1 . Читання : з будь-якого джерела знайти і вивчити вірш про весну  Додатково читати улюблені художні твори .

2 . Українська мова . Розвиток зв"язного мовлення : придумати і записати текст для вітальної листівки , використовуючи слова :   ЗДОРОВ"Я , ЩАСТЯ , ДОРОГИЙ , ГАРНИЙ , МІЦНЕ , ВІТАЮ , БАЖАЮ , ЗДІЙСНЯТЬСЯ .    ( Ці слова можна змінювати , наприклад - гарний ,гарного , гарному ,гарне  ,гарна ,  тощо )

3 . Англійська мова : повторити надіслані у вайбер слова . Р . з. ст. 89 , впр. 1 , 2 , 3 .

4 . Математика : ст . 115 , № 2 і № 3- усно , № 4 - останній стовпчик .

5 . Я досліджую світ  : ст. 101.


Шановні батьки !      Нагадую вам  : якщо у Ваших дітей виникають труднощі  або нерозуміння чогось у навчальному матеріалі під час дистанційного навчання ,завжди зертайтесь до мене за поясненням  Чекаю Ваших дзвінків .

(0 9 6 9 7 2 8 3 1 6 )
.





















Понеділок , 13 квітня .


1 . Читання : ст . 120 , створюємо усний журнал . Додатково читати твори за вибором  зі збірника " Люблю читати " .

2 . Математика : ст. 113 , вивчити формули ( правий верхній кутик сторінки ) , № 2 і № 4 (усно
№ 4 і № 5 - письмово .

3 . Образотворче мистецтво .: Квіткові фантазії . Малювання чарівних квітів .

4 . Фізична культура : руховий режим протягом дня .

5 . Інформатика: Вчителі: Юхимець О.В., Ващук О.О. (для двох груп)
     Прочитати сторінки підручника 92-94. Для закріплення вивченого матеріалу переглянути           відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=5aaRutv3RPs
                                        https://www.youtube.com/watch?v=oupYZ76727E

Шановні батьки ! Хочу зазначити , що Ваші діти гарно виконують завдання з усіх предметів під час дистанційного навчання .


Вівторок ,14 квітння .

1 .Читання . Перевіряю свої досягнення : ст.21 - дати письмові відповіді на питання ( на окремому листку )

2 . Англійська мова : повторити у словнику граматичний матеріал : дієслово (ту бі , хев гот ,хез гот ), виконати завдання на роздруківці , надісланій у вайбер.

3 . Українська мова : ст. 118 , впр. 1 - усно . Дати відповіді на питання у голубій рамочці , Ст
119 ,вивчити правило , впр 2 ,впр .7

4 . Математика : ст. 114 ,№ 1 і № 2 - усно ,   № 3 і №5 - письмово .

5 . Ядосліджую світ : ст . 100 .
..




















Всі дітки молодці -  охайно пишуть  ,уважні і працьовиті  .

Шановні батьки , щиро вдячна Вам за зворотній зв"язок !


Світлана Антонівна .

"Година спілкування  соціального педагога зі здобувачами освіти" 























П"ятниця , 10 квітня


1 . Математика : ст. 112 , № 3 (усно ) ,№ 5 ,№ 6 .

2 . Я досліджую світ : ст . 99 - опрацювати статтю . За зразком міркування на ст . 99 пояснити , чому собака - свійська тварина .

3 . Англійська мова : повторити слова . Р . з . ,ст . 87 ,впр .1 ,впр . 2 ,впр. 3 .

4 . Дизайн і технології : Котики - воркотики - це вербовий  цвіт .Зробити аплікацію вебової гілочки з котиками .

5 . Фізична культура : продовжувати вчитись стрибати на скакалці .

 "Година спілкування  соціального педагога з дітьми" 
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tMpkcpTSN_s







Четвер , 9 квітня .


1 . Читання : ст . 119 , читати і відповідати на питання .

2 . Українська мова : ст . 117 , вивчити правило , впр . 1 і 2 (усно) ,впр . 7 , 8 .

3 Фізична культура : біг з пришвидшенням .

4 .Музика : слухання - Е . Гріг " Ранок " , С .Прокоф"єв  "Вечір "

5 . Індивідуальні заняття :  Дані Худзіку , Назару Степаненку , Богдану Поліщуку  додатково читати і переказувати тексти зі збірника  " Люблю читати ".


















Середа , 8 квітня .


1 . Читання : ст . 118 ,скласти розповідь про великодні свята ,використовуючи подані слова .Розглянути картину і розказати про почуття , які вона викликає .

2 . Українська мова : ст . 115 , впр . 1 (усно) , ст . 116 , вивчити правило , впр. 6 , 7 .

3 . Математика : ст . 111- вивчти переставний закон множення (у верхньому правому кутку сторінки )
 -
А помножити на В = В помножити на А (від переставляння місцями множників добуток не змінюється )       
Це і є        ПЕРЕСТАВНИЙ       ЗАКОН    МНОЖЕННЯ .

А помножити на О = О помножити на А = О (при множенні на нуль у добутку буде нуль )

А помножити на 1 = 1 помножити на А = А (при множенні числа на  1 виходить те саме число )

А також на ст. 111 № 2 (усно ) ,№ 4 і № 5

4 . Англійська мова : повторити слова , ст . 120 підручника , впр . 4 - списати в зошит писаними літерами .

5 .Я досліджую світ :ст . 98 .


















Вівторок , 7 квітня



1 . Читання : ст .117 - 118 , читати в особах . Ст . 118 -відповідати на питання .

2 . Українська мова : ст. 114 - вивчити правило . Ст . 114 , впр. 1 і 2 (усно) ., впр. 3 .Ст.115 ,впр .6 і 7 .

3 . Математика : ст. 110 , № 2 і  № 3 - повторити назви компонентів і результатів дій додавання і віднімання . Вивчити назви компонентів і результатів дій множення і ділення (правила в рамочках) , № 4 (усно ) , № 6 .

4 . Англійська мова : записати в словник слова (що надіслані в групу батьків ) і вивчити  їх . Р .з.  ,ст 86 ,впр. 1 , 2 , 3.

5 . Я досліджую світ : ст. 97 - опрацювати статтю і запам"ятати висновок  ( у жовтій смужці) .






















Понеділок, 6 квітня
"Година спілкування  соціального педагога з батьками"



 1.  Інформатика: Вчитель: Юхимець О.В., Ващук О.О.
                               (для двох груп)
Прочитати сторінку 85-86 підручника. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=sstY6CIYMMk


2. Українська мова : ст . 112 -113 - вивчити правила , ст .112 , впр. 2 (усно) ,ст. 113 , впр.8 ,9 , 10

3. Математика : ст . 109 ,№1 , №2 (усно) , №3 , №4

4 , Образотворче мистецтво : намалювати весняний пейзаж.

5 . Фізична культура : біг зі зміною напрямку спиною вперед .






Четвер , 2 квітня.


1. Читання : читати твори про весну зі збірника  " Люблю читати " і відповідати на питання .

2 . Українська мова . Що я знаю та вмію .Дати письмові відповіді на питання

--Чи відповідають службові слова на якісь питання ?
-З якими частинами мови зв"язані в реченні службові слова ?
-Згадай і напиши шість службових слів .
П"ятниця , 3 квітня .


1 .Англійська мова : Р.з. ст .84 , впр . 1 . 3 .підручник , ст .83 - повторити слова .

2  . Математика : ст . 108 ,вивчити правило , №2(усно) ,№3 і №5 .

3 .Я досліджую світ :ст. 96.

4 . Дизайн і технології : виліпити з пластиліну кілька фігурок диких тварин .

5 .Фізична культура : стрибки зі скакалкою .






















-Склади і запиши три речення зі службовими совами .

3 . Музика : слухання- "Віночок українських народних пісень ". В. Верховень "Віночок "

4 . Фізична культура : різновиди ходьби та бігу .

5 . Індивідуальні  заняття : Араджіоні Віті , Дудці Іванці , Клименку Владику знайти
значення виразів:

34 +7 ,34 +70 ,  26 +4 ,26 +40  і розписати їх за зразком:

47 +5 =;47 + (3+2) =50 +2 =52
47+50 =(40 +50) +7 =90 +7 = 97



Шановні батьки !

Якщо під час дистанційного навчання при виконанні завдань  у Ваших дітей виникатимуть
труднощі , будь ласка ,продовжуйте звертатись до мене за роз"ясненнями

(№ 0 9 6 9 7 2 8 3 1 6 )

Дякую Вам за  зворотній зв"язок !
-






















Середа , 1 квітня .


1.Читання : ст. 116 - читати і відповідати на питання

2.Українська мова :написати маленький твір про весну , використовуючи слова : струмки , тепле , пухнасті , зелена , пригріває , тане , цвітуть .Придумати заголовок

3. Математика : ст. 107 , вивчити правило , №2 (усно),№5.

4. Я досліджую світ : ст. 94 -95.

5. Англійська мова :Р. з. ,ст. 83 ,впр. 1 , 3 , підручник, ст. 82 ,повторити слова до теми..




 Дякую батькам за співпрацю !

Світлана Антонівна.



.

























Вівторок , 31 березня.

1. Читання : ст. 114-115 . Зробити проект "Класна газета"

2. Українська мова : ст. 110 - вивчити правило , впр. 2(усно) ,впр.3 -записати слова в дві колонки,
 ст.111 ,впр.11

3. Математика : ст. 106 , №2 ,№5(усно)

4. Англійська мова : Р.з. впр. 1 .3.Кн. ст .111-112,впр.2 ,письмово

5 Я досліджую світ .Самостійна робота - ст. 80, перше завдання ,ст. 87 - всі завдання


























Понеділок , 30 березня

Читання : ст. 112 - 113 , знати поняття "ключові слова та речення "(в тексті "Весна іде "О. Копиленка -це речення , виділені блакитним шрифтом ).Відповідати на питання на ст 113.

Математика : ст.104 №3 -усно ,ст. 105 №2

Образотворче  мистецтво : український віночок .Створення святкового віночка (аплікація)

Фізична культура : стрибки на місці з поворотами.

Інформатика: Вчитель: Юхимець О.В., Ващук О.О. (для двох груп)
Прочитати сторінку 82-83 підручника. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=DX8LQnX3H30






















П"ятниця ,27 березня

Математика : усно рахувати до 50 у зворотньому порядку.

Я досліджую світ : поспостерігати за рослинами (за власним вибором).План спостереження на ст.92.

Дизайн і технології : ліпити з пластиліну героїв улюбленого мультфільму.

Фізична культура : рухова активність протягом дня.

Англійська мова : Р.з. ст.79 ,впр. 1 ,2 , 3. Кн. ст.105, впр. 4 - читати і переписати в зошит писаними літерами





















Четвер , 26 березня


Читання : І. Я. Франко "Надійшла весна прекрасна..." вивчити напам"ять (ст. 113)

Українська мова : скласти коротку усну розповідь про ранньоквітучі рослини , викорстовуючи прикметники.

Фізична культура : продовжувати вчитись стрибати зі скакалкою.




Шановні батьки ! Дякую Вам за зворотній зв"язок при дистанційному навчанні Ваших дітей !

Всі надіслані Вами учнівські роботи переглядаються і аналізуються мною.

Дякую Вам за співпрацю.

Горшкова Світлана Антонівна.


















Шановні батьки !Я надсилала Вам у вайбер (батьківська група 2- Б класу) повідомленя про те ,що коли у Ваших дітей при виконанні завдань під час дистанційного навчання виникнуть будь - які труднощі ,ви можете звертатись до мене за поясненням.

Хочу нагадати Вам ще раз ,що завжди готова детально роз"яснити дітям все , що їм буде  незрозуміло у навчальному матеріалі.

Також прошу Вас і Ваших дітей надсилати виконані завдання
(що передані дистанційно) на вайбер  : 0 6 8 1 1 2 0 8 3 7 .

Дякую за розуміння !

Горшкова Світлана Антонівна



Середа , 25 березня

Читання : читати улюблені твори (можна із збірника "Люблю читати") і усно складати план одного з них.

Математика : повторити назви чисел при додаванні (форзац підручника 4)

Українська мова : повторити правило на ст.100

Я досліджую світ : повторити правила догляду за кімнатними рослинами ,ст. 83

Англійська мова : Р. з ст. 77, впр.1, 2,кн. ст.102, впр. 4,читати.





























Вівторок , 24 березня
Читання : читати і переказувати авторські казки із збірника "Люблю читати"

Англійська мова :Р.з.ст.76 ,впр. 1 , 2, 3. Виконати завдання  з картки , відправленої на вайбер.

Українська мова : усно скласти 4 речення з багатозначними словами.

Математика : повторити пам"ятку "Працюю над задачею"(форзац 2 підручника)



Я досліджую світ : скласти невелику усну розповідь про те , як люди використовують дикоростучі рослини.































Понеділок 23.03
1. Інформатика: Прочитати сторінку 79-80 підручника та для закріплення вивченого матеріалу переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3quFDsZ2W3Y2.

2. Українська мова : скласти усний твір про весну (4 - 5 речень)

Математика : повторити назви чисел при відніманні (форзац 4 підручника)

4.Образотворче мистецтво : малювати ілюстрації до улюблених казок

5. Фізична культура : продовжувати вчитись відбивати м"ячик від підлоги. Рухова активність протягом дня.









Понеділок 16.03
вчитель: Горшкова С.А. (096)972 83 16
1. Читання: Знайти і прочитати твори про весну.
2. Математика: ст. 100 номер 1, 2, 3.
3. Образотворче мистецтво: Намалювати казкові квіти (гуаш, відбитки рук)
4. Фізична культура: Вчитись попадати м'ячиком у вертикальну ціль
5. Інформатика: вчитель - Юхимець О.В. (097)757 83 81
    Прочитати ст. 76 підручника та для закріплення матеріалу переглянути відео за посиланням:
allakotova.ucoz.ru/video/vip/9991       або    yuotube.com/vatch?v=RLJdYZCj1c&feature
вчитель Ващук  О.О. (063) 723 67 56
 Прочитати ст. 76 підручника та для закріплення матеріалу переглянути відео за посиланням:

allakotova.ucoz.ru/video/vip/9991       або    yuotube.com/vatch?v=RLJdYZCj1c&feature

Четвер 12.03
1 укр. мова    ст.103-104, вправа 6-8
2. читання
ст107-108
фізична\культура\комплекс\вправ\для правильноі\постави

індивідуальна робота Араджіоні В. Худзік Д вдосконалювати навички виразного читання






П"ятниця ,

П'ятниця  13 03

Англ.мова
Р.з. ст 72 в. 1,2 ,вивч.л.о

математик

ст.99 №1, 2, 4

Я досліджую світ ст. 88

Дизайн і технології Аплікація дивовижні лілії

Фіз. культ  в довжину з місця



Вівторок 17 березня



 Читання
ст 109 відповідати на питання

Математика ст 101 номери 1.3.4


Я досліджую світ
Спостерігати за весняними змінами в природі

Укр. мова
Скласти 4 речення з числівниками

Англ.мова
Кн. ст.100 в.1.Читати.Р.З.ст.73 в.1.2.3


Середа .18 березня
Читання
Знайти і прочитати твір про життя ровесників .Визначити кількість абзаців у тексті


Укр.мова
Ст.105-106 -вивчити правило і виконати впр. 4. 7. 8

Англ. мова
Вивчити надіслані у вайбер для групи батьків 2-Б класу слова .Книж. ст. 101 впр.4 -читати.Р. З. ст . 74 - впр.1 і 2.

Математика
Ст. 101 - номери 2 і 5

Я досліджую світ
Провести дослідження "Весняна гілка" ,(ст. 89 підручника)




Четвер, 19 березня


Читання - ст. 112 - 113

Укр. мова - ст. 106 -109 ,вивчити правило ,впр. 5, 7, 14

Фізична культура - виконувати загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави , вивчені раніше

Індивідуальна робота - Араджіоні Віті ,Степаненку Назару ,Сахнюк Ангеліні ,
знайти значення виразів - 29 +14 ,47+25 ,знайти суму чисел 54 і 37



П"ятниця , 20 березня


Англ. мова- кн. ст. 102,впр. 1. Р.з. ст. 75, впр.1, 2, 3.Повторити слова

Математика - ст.102,№1, №3

Дизайн і технології  "Летить мій вітрильник" - зробити аплікацію вітрильника своєї мрії.

Я досліджую світ.  - ст.90. І знайти в Інтернеті та послухати заклички весни

Фізична культура - рухова активність протягом дня. Різновиди ходьби. Біг зі зміною напрямку.



Понеділок,



Немає коментарів:

Дописати коментар